Idea Menghilangkan Kebosanan Melampau....???

Selalu Berasa Bosan????


Sesiapa pun mesti pernah merasa bosan malah mungkin hari-hari....ataupun lebih teruk setiap minit??? hahaha....Manusia biasa yang khilaf macam aku pun selalu kebosanan kadang-kadang tu tahap kritikal !!! Macam mana korang hilangkan kebosanan??? Boleh hilang ke?? err...kurang kan tahap kebosanan lah...ngeee. Aku ni kadang-kadang bila terfikir kan sebuah masalah atau nak menyelesaikan sesuatu masalah memang memanjang berfikir...yelah akal tak panjang tapi berakal gak ar... :p bila fikir punya fikir sampai da tahap kebosanan dah mencapai tahap maksima , sebelum menggapai paras hilang kewarasan tu aku rasa aku kena buat sesuatu...dan sesuatu yang selalu aku lakukan tu adalah menconteng-conteng.... dan untuk mendapatkan kepuasan yang lebih menconteng lah dengan lebih kreatif... nak tau apa yang aku buat???? Tuu diaa... tempat gantung Namecard/Identity card yang terjuntai2 tu aku conteng ....tgk gambar kat bawah...


Id Holder milik aku diconteng dengan lakran spider man...yelah memandangkan The Amazing Spiderman baru keluar pawagam la katakan...



Yang ni aku buat bunga ros atas permintaan individu hehe...

Ni pun bunga ros...atas permintaan individu gak...cuma backgroud nya warna kuning je...kiranya mereka ni jadi experimen tal untukk idea menjelang kebosanan aku...hehe




haaa....sekurang-kurangnya dapat menurunkan sedikit paras kritikalnya kebosanan yang melanda diriku ini...bila buat macam ni menjadi sedikit kreatif ...setidak-tidaknya akan membantu fikiran aku untuk lebih kreatif berfikir sambil menyelesaikan masalah...ia agak membantu ditambah pula dengan kepuasan yang aku dapat bila orang yang menjadi bahan experiment aku ni boleh kata berpuas hati!!!! hehehe....lagi arr aku puas hati...!!!! ngeee....aku harap dapat ar jadi sedikit salah satu tips untuk mengurangkan tahap kebosanan !!!!



Ni salah satu lukisan yang aku lukis masa kebosanan....Harimau Malaya....e`eh???? hehe




 Dari meja penulis:  Di atas hanya merupakan tips mengurangkan kebosanan sahaja. Seelok-eloknya untuk menghilangkan kebosanan tu lebih baik mendekatkan diri kepada Allah s.w.t dan Rasulnya...Insyallah hilang rasa kebosanan tu... :)

No comments:

Post a Comment

Categories

blog (37) football (23) wordlesswednesday (17) diary (11) social network (10) art (9) premierleague (9) UEFA CHAMPIONS LEAGUE (8) personal (8) religion (8) Islam (7) funny (7) nasihat/advice (7) poem (7) Chelsea FC (6) doodle (6) agama (5) review (5) Johor Tourism (4) News (4) Ramadhan (4) manchester united (4) share (4) Barcelona (3) Fashion (3) HariRaya Aidilfitri (3) Johor (3) Music (3) author (3) championsleague (3) fakta/auta (3) group (3) quotes (3) sketching (3) Filem (2) Hari Malaysia (2) La Liga (2) Maharaja lawak mega (2) Rock n Roll (2) arsenal (2) blur (2) comedy (2) community (2) horror (2) kisah seram (2) komedi (2) layar perak (2) matchday (2) merdeka parade (2) mystery (2) notes (2) politics (2) question (2) rahsia kesihatan (2) scary (2) sihir (2) skill (2) special tribute (2) teknologi (2) 2012 (1) Cinema (1) Cinta (1) Father (1) Fathers day (1) Food Poisoning (1) Grunge (1) Harimau Malaya (1) Harimau Muda (1) Holiday (1) Kepak (1) Kurt Cobain (1) Love Story (1) Melayu/malay (1) Metal (1) Music History (1) P.ramlee (1) Real Madrid (1) Setempat (1) System Of A Down (1) Tanjung Piai (1) Tourism (1) Tutorial (1) Utusan (1) accessories (1) aneh dan pelik (1) azam baru (1) bed time story (1) bedtime stories (1) business (1) bye 2011 (1) career (1) dakwah (1) david luiz (1) dedication (1) democracy (1) doa (1) entry (1) events (1) facebook (1) fanpage (1) fernando torres (1) google (1) health (1) histeria (1) ilmu hitam (1) jobs (1) kamera (1) kerabat diraja (1) lagenda (1) malay proverb (1) minda separa sedar (1) minyak guna-guna (1) perempuan wanita dan hawa (1) power oil (1) propaganda (1) road to wembley (1) sosial (1) teori konspirasi (1) terrorist (1) ubat (1) watch (1) website (1) women (1) zine (1)

MAHU MENAMBAHKAN PENDAPATAN??? INI RESOLUSINYA...

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Followers