Gerrard :Harapan Yang Tinggal

Lelaki Ajaib: Gerrard tidak akan berhenti mempercayai England boleh MEMENANG Piala Dunia!

Captain fantastic: Steven Gerrard knows time is running out for him to win something with England

Kapten The Three Lions ini mengakui ia adalah satu perjalanan yang panjang tetapi tidak putus harapan untuk memenangi sesuatu sebelum tirai kerjaya antarabangsanya tertutup .

Steven Gerrard malam tadi mendakwa England masih mempercayai bahawa mereka boleh mencari "keajaiban" dan memenangi Piala Dunia.

Kapten England Gerrard mengakui mereka telah melalui perjalanan yang panjang untuk mengangkat trofi sepertimana mereka memulakan perjalanan mereka ke Brazil pada tahun 2014.

Tetapi Gerrard, 32, yang teruja dan yakin untuk mermperolehi cap ke 97 di Moldova malam ini, berkata England tidak akan memberi harapan.

midfielder Liverpool  Gerrard berkata: "Anda tidak pernah berhenti mempercayai dalam bola sepak. keajaiban berlaku. Ia telah dibuktikan.

"Apabila saya bercakap saya realistik dan jujur​​. Pada masa ini, kita bukan salah satu pasukan pilihan untuk memenangi Piala Dunia.

"Itu tidak bermakna anda perlu berhenti mempercayainya, bekerja keras untuk memperbaiki, cuba dan belajar dari kesilapan yang anda telah dibuat di kejohanan sebelumnya.

"Pasukan ini mempunyai banyak peluang untuk memperbaiki dan menjadi lebih baik dalam beberapa tahun akan datang, dengan pemain yang datang masuk dan beberapa pemain sudah pengalaman. Kita perlu mempunyai kepercayaan  itu dan terus mempercayai. "

Gerrard berazam untuk mengekalkan akan dirinya dan membawa England ke Piala Dunia kerana dia mengakui dia kesuntukan masa.

Beliau menambah: "Ini akan menjadi Piala Dunia terakhir saya, itu yang pasti. Saya akan memberikan segala-galanya. Saya suka menjadi sebahagian daripada Euro, memimpin negara saya dan saya mahu untuk menikmati itu sekali lagi. "

England pengurus Roy Hodgson berkemungkinan untuk menamakan barisan yang berpengalaman-up dengan Michael Carrick cergas dijangka membuat kemunculan kompetitif yang pertama sejak Oktober 2009.

Pemain-pemain Hodgson dilatih di Stadium Zimbru malam lepas dan FA akan meminta FIFA untuk mengarahkan Moldova untuk memotong rumput yang panjang dan air padang kerana mereka tidak berpuas hati dengan keadaan permukaan bermain di tanah 10.500 kapasiti.

Joleon Lescott, James Milner dan Theo Walcott semua selesai latihan awal malam tadi, jadi Hodgson akan memantau keadaan mereka sebelum memuktamadkan pasukannya untuk menghadapi pasukan ranking 141 Moldovans .

sumber: Mirror Uk

alihbahasa:

No comments:

Post a Comment

Categories

blog (37) football (23) wordlesswednesday (17) diary (11) social network (10) art (9) premierleague (9) UEFA CHAMPIONS LEAGUE (8) personal (8) religion (8) Islam (7) funny (7) nasihat/advice (7) poem (7) Chelsea FC (6) doodle (6) agama (5) review (5) Johor Tourism (4) News (4) Ramadhan (4) manchester united (4) share (4) Barcelona (3) Fashion (3) HariRaya Aidilfitri (3) Johor (3) Music (3) author (3) championsleague (3) fakta/auta (3) group (3) quotes (3) sketching (3) Filem (2) Hari Malaysia (2) La Liga (2) Maharaja lawak mega (2) Rock n Roll (2) arsenal (2) blur (2) comedy (2) community (2) horror (2) kisah seram (2) komedi (2) layar perak (2) matchday (2) merdeka parade (2) mystery (2) notes (2) politics (2) question (2) rahsia kesihatan (2) scary (2) sihir (2) skill (2) special tribute (2) teknologi (2) 2012 (1) Cinema (1) Cinta (1) Father (1) Fathers day (1) Food Poisoning (1) Grunge (1) Harimau Malaya (1) Harimau Muda (1) Holiday (1) Kepak (1) Kurt Cobain (1) Love Story (1) Melayu/malay (1) Metal (1) Music History (1) P.ramlee (1) Real Madrid (1) Setempat (1) System Of A Down (1) Tanjung Piai (1) Tourism (1) Tutorial (1) Utusan (1) accessories (1) aneh dan pelik (1) azam baru (1) bed time story (1) bedtime stories (1) business (1) bye 2011 (1) career (1) dakwah (1) david luiz (1) dedication (1) democracy (1) doa (1) entry (1) events (1) facebook (1) fanpage (1) fernando torres (1) google (1) health (1) histeria (1) ilmu hitam (1) jobs (1) kamera (1) kerabat diraja (1) lagenda (1) malay proverb (1) minda separa sedar (1) minyak guna-guna (1) perempuan wanita dan hawa (1) power oil (1) propaganda (1) road to wembley (1) sosial (1) teori konspirasi (1) terrorist (1) ubat (1) watch (1) website (1) women (1) zine (1)

MAHU MENAMBAHKAN PENDAPATAN??? INI RESOLUSINYA...

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Followers