Lukaku:Jangan Panggil Aku Drogba


 Romelu Lukaku berharap tidak lagi di bandingkan dengan bekas rakan sepasukan di Chelsea Didier Drogba dan memberi gelaran pada dirinya semasa dipinjamkan di West Brom.
 Berumur 19 tahun kehadirannya dengan gaya dan fizikal nya membuatkan beliau dibandingkan dengan Drogba yang meninggalkan Chelsea musim ini untuk bermain di China.
 Lukaku juga berpindah musim panas ini ke West Brom bagi mendapatkan peluang untuk beraksi dalam kesebelasan utama.

 Dan Lukaku berharap melupakan kecederaan buku lali bagi mewaikili Belgium dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia menentang Wales pada Jumaat ini ingin menghindari dari bayangan dan dibandingkan dengan pemain Ivory Coast itu.

Lukaku: Hopes to head the ball like Peter Crouch

 "Didier dan saya mempunyai gaya bermain yang sama tetapi saya tidak fikir dia akan mahu dibandingkan dengan seseorang apabila dia masih muda," Lukaku memberitahu laman web rasmi West Brom.
" Setiap Orang mahu menjadi diri sendiri, personaliti sendiri. Saya tidak mahu menjadi sesiapa yang baru.
  Pada mulanya ianya ok, tapi sekarang ianya membosankan, ia tidak perlu dan saya tidak sukakannya."
"Saya mempunyai nama keluarga ayah saya, I am Romelu Lukaku - Saya bukan orang lain Ini adalah nama saya sendiri dan nama yang saya mahu orang ramai untuk ingat."katanya lagi.
  Lukaku tahu beliau masih prlu meningkatkan lagi beberapa kemahiran dalam permainannya dan berharap dapat menyambung peningkatannya di West Brom.
 Pemain Belgium ini mengakui menghabiskan masa dengan pemain berpengalaman seperti Frank Lampard dan Drogba pada musim lepas di Chelsea bagi membantu beliau untuk mengukuhkan permainan beliau.
 "Usia saya muda - Saya mempunyai segala-galanya untuk belajar," kata Lukaku.
 "Saya berkaki kiri tetapi ia boleh menjadi lebih baik. Saya boleh menendang dengan sebelah kanan saya tetapi saya mahu ia menjadi sebaik kaki kiri saya.
 "Saya mahu saya menuju  menjadi seperti  Peter Crouch yang saya mahu lakukan semaksimum saya boleh untuk mencapai apa yang saya boleh." Di Chelsea, saya digunakan untuk tinggal di belakang setiap hari dengan Lamps.
 "Kami akan bekerja sehingga penamat dengan persaingan yang boleh menamatkan peluang sesiapa dan ini yang paling  menyeronokkan tetapi juga penting.

"Bila selalu bersama-sama dengan Drogba , kita akan bekerja dengan  semakin kuat dalam keadaan tertentu."




sumber:teamtalk.com

alihbahasa :

No comments:

Post a Comment

Categories

blog (37) football (23) wordlesswednesday (17) diary (11) social network (10) art (9) premierleague (9) UEFA CHAMPIONS LEAGUE (8) personal (8) religion (8) Islam (7) funny (7) nasihat/advice (7) poem (7) Chelsea FC (6) doodle (6) agama (5) review (5) Johor Tourism (4) News (4) Ramadhan (4) manchester united (4) share (4) Barcelona (3) Fashion (3) HariRaya Aidilfitri (3) Johor (3) Music (3) author (3) championsleague (3) fakta/auta (3) group (3) quotes (3) sketching (3) Filem (2) Hari Malaysia (2) La Liga (2) Maharaja lawak mega (2) Rock n Roll (2) arsenal (2) blur (2) comedy (2) community (2) horror (2) kisah seram (2) komedi (2) layar perak (2) matchday (2) merdeka parade (2) mystery (2) notes (2) politics (2) question (2) rahsia kesihatan (2) scary (2) sihir (2) skill (2) special tribute (2) teknologi (2) 2012 (1) Cinema (1) Cinta (1) Father (1) Fathers day (1) Food Poisoning (1) Grunge (1) Harimau Malaya (1) Harimau Muda (1) Holiday (1) Kepak (1) Kurt Cobain (1) Love Story (1) Melayu/malay (1) Metal (1) Music History (1) P.ramlee (1) Real Madrid (1) Setempat (1) System Of A Down (1) Tanjung Piai (1) Tourism (1) Tutorial (1) Utusan (1) accessories (1) aneh dan pelik (1) azam baru (1) bed time story (1) bedtime stories (1) business (1) bye 2011 (1) career (1) dakwah (1) david luiz (1) dedication (1) democracy (1) doa (1) entry (1) events (1) facebook (1) fanpage (1) fernando torres (1) google (1) health (1) histeria (1) ilmu hitam (1) jobs (1) kamera (1) kerabat diraja (1) lagenda (1) malay proverb (1) minda separa sedar (1) minyak guna-guna (1) perempuan wanita dan hawa (1) power oil (1) propaganda (1) road to wembley (1) sosial (1) teori konspirasi (1) terrorist (1) ubat (1) watch (1) website (1) women (1) zine (1)

MAHU MENAMBAHKAN PENDAPATAN??? INI RESOLUSINYA...

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Followers