Falcao dan Cavani ke Chelsea???(Transfer News Update – Falcao, Cavani, Malouda, Drogba and Meireles)




Perpindahan ditutup, tidak ada lagi tawaran bukan? Salah! Hanya kerana perpindahan telah ditutup,  jendela perpindahan masih terbuka di negara-negara lain, anda masih juga boleh menandatangani ejen bebas dan anda masih boleh membuat tawaran untuk Januari, apabila ia dibuka semula.

Jadi oleh itu, saya akan bekerja keras untuk membawa anda berita pemindahan  terkini, khabar angin, dan apa yang saya tahu. Berikut adalah yang terbaru.


Falcao ke Chelsea pada Januari?Apa yang saya tahu, tiada perjanjian atau berurusan  untuk Januari ini lagi, ini hanya khabar angin. Tetapi ini tidak bermakna ia tidak akan berlaku. Menurut laporan, bapa Falcao ini telah mengesahkan bahawa dia akan datang ke Liga Perdana pada bulan Januari, dengan Manchester City dan Chelsea mendahului permintaan. Walaupun seakan memihak tetapi Chelsea  menolak khabar angin ini, bapanya telah mengesahkan bahawa dia telah sentiasa mahu bermain dalam Liga Perdana Inggeris dengan Chelsea.

Satu lagi sasaran tentang Edinson Cavani juga telah diperkatakan  lagi.  Cavani kini mempunyai perpindahan yuran yang sungguh besar ke atas dirinya kini, ini tidak bermakna kita boleh menolaknya keluar, dia telah menjadi pilihan Chelsea dan kelab telah mengesahkan bahawa dia masih dalam agenda dan perjanjian mungkin dalam Januari telah telah dibincangkan. Ia adalah jelas bahawa Chelsea tidak akan mahu membayar membeli keluar fasal, kemungkinan mereka tidak akan membayar lebih  untuk penyerang itu, jadi ia adalah tidak jelas sama ada kita akan meneruskan ini dengan lebih lanjut apa-apa.

Sementara itu, Florent Malouda masih di dalam senarai perpindahan dan laporan mencadangkan dia boleh kembali ke Perancis tempat kelahirannya hari ini, dengan perpindahan mereka tidak berakhir sehingga lewat malam. Dia perlu untuk menurunkan gaji yang dituntut  jika dia mahu bermain didalam pasukan utama.

The Metro telah melaporkan bahawa Raul Meireles 'dalam perbincangan' dengan Fenerbahce dan 'pra-perjanjian' telah dibuat untuk sesuatu perjanjian. Saya berusaha untuk mempercayai  ini dan akan benar-benar terkejut jika dia berpindah, terutamanya kerana dia seolah-olah menjadi pemain utama dalam rancangan Di Matteo, bergantian dengan Lampard mengisi salah satu slot di Midfielder. Dengan tenaga dan kadar beliau, saya percaya beliau masih mempunyai begitu banyak untuk ditawarkan dalam peranan itu untuk kita.

Akhirnya, lagenda Didier Drogba. Secara ringkas, di sini adalah keadaan, dia boleh menjadi ejen bebas. Pengerusi kelab barunya hanya memiliki 30% sham Shanghai, seluruh kelab dimiliki antara lima pihak lain. Tetapi pengerusi adalah satu-satunya kini melabur wang dan kini menuntut bahawa dia diberi pemilikan penuh kelab, sebaliknya pelaburan akan berhenti. Jika mereka berhenti, kelab itu tidak mampu upah Drogba dan Anelka, lantas menjadikan mereka kedua-dua ejen bebas.

Terdapat spekulasi bahawa dia mungkin kembali ke Chelsea, saya takut spekulasi ini benar semata-mata. Saya tidak boleh melihat dia menyertai semula Chelsea kini. Dia meninggalkan, dan mempunyai alasan beliau, ia adalah masa untuk bergerak ke atas, dia mencapai misi beliau di Chelsea, kisah adalah hebat. Legasi telah ditinggalkan, ia adalah yang terbaik ia kekal seperti itu sekarang.

sumber:simon phillips(CFCNET)


alihbahasa: 

No comments:

Post a Comment

Categories

blog (37) football (23) wordlesswednesday (17) diary (11) social network (10) art (9) premierleague (9) UEFA CHAMPIONS LEAGUE (8) personal (8) religion (8) Islam (7) funny (7) nasihat/advice (7) poem (7) Chelsea FC (6) doodle (6) agama (5) review (5) Johor Tourism (4) News (4) Ramadhan (4) manchester united (4) share (4) Barcelona (3) Fashion (3) HariRaya Aidilfitri (3) Johor (3) Music (3) author (3) championsleague (3) fakta/auta (3) group (3) quotes (3) sketching (3) Filem (2) Hari Malaysia (2) La Liga (2) Maharaja lawak mega (2) Rock n Roll (2) arsenal (2) blur (2) comedy (2) community (2) horror (2) kisah seram (2) komedi (2) layar perak (2) matchday (2) merdeka parade (2) mystery (2) notes (2) politics (2) question (2) rahsia kesihatan (2) scary (2) sihir (2) skill (2) special tribute (2) teknologi (2) 2012 (1) Cinema (1) Cinta (1) Father (1) Fathers day (1) Food Poisoning (1) Grunge (1) Harimau Malaya (1) Harimau Muda (1) Holiday (1) Kepak (1) Kurt Cobain (1) Love Story (1) Melayu/malay (1) Metal (1) Music History (1) P.ramlee (1) Real Madrid (1) Setempat (1) System Of A Down (1) Tanjung Piai (1) Tourism (1) Tutorial (1) Utusan (1) accessories (1) aneh dan pelik (1) azam baru (1) bed time story (1) bedtime stories (1) business (1) bye 2011 (1) career (1) dakwah (1) david luiz (1) dedication (1) democracy (1) doa (1) entry (1) events (1) facebook (1) fanpage (1) fernando torres (1) google (1) health (1) histeria (1) ilmu hitam (1) jobs (1) kamera (1) kerabat diraja (1) lagenda (1) malay proverb (1) minda separa sedar (1) minyak guna-guna (1) perempuan wanita dan hawa (1) power oil (1) propaganda (1) road to wembley (1) sosial (1) teori konspirasi (1) terrorist (1) ubat (1) watch (1) website (1) women (1) zine (1)

MAHU MENAMBAHKAN PENDAPATAN??? INI RESOLUSINYA...

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Followers